29 Jun, 2009

Makluman!!!

Kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai Program Rakan Muda di Daerah Gua Musang boleh mendaftar sebagai ahli Kelab Rakan Muda Gua Musang, dengan Menghubungi Pejabat Belia Dan Sukan Daerah Gua Musang di alamat berikut:-

Pejabat Belia Dan Sukan Daerah Gua Musang
Tkt. Bawah Bangunan Persekutuan,
18300 Gua Musang, Kelantan.
Tel: 09-9121015

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Carta Organisasi Kelab Rakan Muda Gua Musang

Penaung -
Wan Mahazani Bin Wan Tahir

(Pegawai Belia dan Sukan Daerah Gua Musang)
Penasihat -
Mohd Zamri Bin Ramly

(Penggerak Rakan Muda Parlimen Gua Musang)
Pengerusi -
Mohd Paris Bin Razali

Timb. Pengerusi -
Tuan Mohd Fadil Bin Abdullah

Setiausaha -
Nor Fadilah Bnti Mat Husin

Setiausaha Kerja -
Nor Rahan Binti Mohd Razak

Bendahari -
Nur Hazwani Binti Mohd Zuki

Pemeriksa Kira-kira 1 -
Hashim D'zhuli Yakin Shaan Bin Noor Hashim
Pemeriksa Kira-kira 2 -
Nur Fatin Shamimy Binti Azmi
AJK -
Nur Izzati Binti Mat Kasim
Siti Juariah Binti Che Yasim
Noor Azreen Binti Kamarudin
Mohd Firdaus Bin Norzula
Siti Rahilah Binti Hamid
Siti Azwani Binti Mohd Zamri
Wan Norhaslini Binti Wan Mansor